مشاوره کسب کار

ساخت وبلاگ

طرح توجیهی الکل طبی جهت دریافت مجوزهای لازم برای شروع کار و یا ارائه به سایر ارگان ها ضروری است. ایالات متحده بزرگترین تولیدکننده اتانول در جهان است که بیش از 15.7 میلیارد گالن در سال 2019 تولید کرده است.  ایالات متحده و برزیل 84درصد از اتانول جهان را تولید می‌کنند. تولید اتانول جهانی به طور پیوسته از حدود 90 میلیارد لیتر در سال 2013 به 115 میلیارد لیتر در سال 2019 افزایش یافته بود. انتظار می‌رود با افزایش تقاضای اتانول در چین میزان تولید در سال 2020 افزایش پیدا کند. کل تولید اتانول برزیل در سال آینده میلادی با رشد 7درصدی به 35.5میلیارد لیتر خواهد رسید. با این رقم برزیل همچنان پس از آمریکا (با 51میلیارد لیتر) دومین تولیدکننده بزرگ اتانول دنیا می‌باشد. بیشترین مصرف اتانول در برزیل با همکاری و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی برای تامین سوخت است. ایران به علت کشت چغندر و نیشکر دارای مزیت تولید الکل از ضایعات کارخانه‌های تولید قند می‌باشد. با صرفه‌ترین گزینه برای تولید اتانول استفاده از ملاس چغندر است. هر چند که از ملاس سایر محصولات کشاورزی از جمله خرما، گندم، نیشکر نیز می‌توان اتانول تولید نمود. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی الکل اتانول ارائه داده‌ایم. برای تهیه و نوشتن طرح توجیهی با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی الکل طبی

 

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح توجیهی الکل طبی, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 153 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 0:45

طرح تولید اسانس های گیاهی به منظور مطالعه و امکانسنجی یک واحد تولیدی برای تولید و بسته بندی اسانس از گیاهان دارویی نوشته می شود و در آن بازار فروش، واردات و صادرات، واحد های فعال، منابع تامین مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز مورد بررسی قرار می گیرد. احداث این واحد با توجه به رویش گیاهان مختلف در نقاط مختلف کشور امکان پذیر می باشد.در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری را از طرح تولید اسانس های گیاهی به دست آورید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح تولید اسانس های گیاهی

 

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح تولید اسانس های گیاهی, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 108 تاريخ : جمعه 29 مهر 1401 ساعت: 1:13

طرح توجیهی مطالعه‌ای است که برای پاسخ دادن به توجیه‌پذیر بودن یا نبودن یک ایده (در رابطه با راه‌اندازی یک کسب و کار) انجام می‌شود. شاید در ظاهر پاسخ به این سوال ساده به نظر برسد. اما اگر تجربه راه‌اندازی یک کسب و کار را داشته باشید می‌دانید که پاسخگویی به این سوال کار ساده‌ای نیست و نیازمند صرف انرژی قابل توجه در زمینه‌های گوناگون است. مطالعه و بررسی بازار (رقبا موجود در بازار، قیمت محصول یا خدمات رقبا و…)، مطالعات مالی (هزینه، سرمایه اولیه مورد نیاز و…) مطالعات اقتصادی (نقطه سر به سر و…)، مطالعات فنی از جمله مطالعاتی است که در زمان راه‌اندازی هر کسب و کار تازه باید صورت گیرد. نوشتن طرح توجیهی را از کجا باید شروع کرد؟ شاخص‌هایی که در گزارش نهایی‌تان باید بدست آورید کدامند؟پرسش‌نامه‌ها چه کمکی در انجام این تحلیل به شما می‌کند؟ چه کسی بهترین طرح توجیهی در مشهد را می‌نویسد؟

برای دریافت مشاوره در زمینه تهیه طرح توجیهی می توانید با کارشناسان کاردوک از طریق شماره 02166418908  مشاوره دریافت کنید.

 

 

منبع: طرح توجیهی در مشهد

 

 

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح توجیهی در مشهد, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 22:55

طرح تولید الکترود جوشکاری پیش از اجرای پروژه به منظور امکان سنجی مالی، فنی، اقتصادی، بازار، سیستمی و … توسط کارشناسان مجرب طراحی و نوشته می شود و نتیجه آن مبنای تصمیم گیری سرمایه گذاران است. الکترودهای جوشکاری به دلیل وابستگی به صنایع مرتبط با فولاد از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در ساخت سازه های مختلفی کارایی دارند. چنانچه علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی طرح تولید الکترود جوشکاری تا انتهای این مقاله از کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید الکترود جوشکاری

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح تولید الکترود جوشکاری, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 1:13

طرح توجیهی تولید الکتروموتور به منظور تولید وسیله ای که وظیفه آن تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است، توسط کارشناسان مجرب کاردوک طراحی و نوشته می شود. از الکتروموتور به عنوان قلب تپنده لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، ماشین آلات و تجهیزات شهری و … یاد می شود. الکتروموتورها بر اساس نوع برند و کاربردی که دارند، دارای ابعاد، توان خروجی و تکنولوژی ساخت متفاوتی می باشند؛ همینطور بر اساس ساختاری که دارند با دو جریان مستقیم (DC) و جریان متناوب (AC) کار می‌ کنند. الکتروموتورها دارای دو جزء اصلی شامل استاتور و روتور هستند. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید الکتروموتور هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب این طرح تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید الکتروموتور

 

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح تولید الکتروموتور, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 21:46

طرح توجیهی تولید الکل از خرما به منظور امکانسنجی پروژه پیش از اجرای طرح، توسط کارشناسان کاردوک نوشته می شود و نتایج آن به عنوان مبنایی برای تصمیم گیری سرمایه گذاران مورد استفاده قرار می گیرد. الکل در زمینه های مختلفی شامل صنایع شیمیایی و نظامی، صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع چاپ، صنایع ریخته گری، صنایع لاستیک سازی، صنایع رنگ سازی، صنایع لبنیات، صنایع سموم کشاورزی کارایی دارد، ضمن اینکه در آزمایشگاه های تحقیقاتی و تشخیص طبی و همینطور بیمارستان ها، درمانگاه ها و … نیز کاربرد دارد. بنابراین فعالیت در این زمینه می تواند از نظر اقتصادی بازدهی بالایی داشته باشند. برای اطلاع از تمامی جوانب طرح توجیهی تولید الکل از خرما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید الکل از خرما

 

 

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح توجیهی تولید الکل از خرما, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 1:43

طرح توجیهی تولید آسیاب و مخلوط کن برقی توسط کارشناسان مجرب کاردوک به منظور امکان سنجی طرح، طراحی و نوشته می شود. از ملزومات آغاز یک پروژه و طرح، نوشتن طرح توجیهی می باشد که ضمن اینکه نتیجه آن مبنای تصمیم گیری تولید کنندگان و سرمایه گذاران است، برای تامین منابع مالی نیز ضرورت دارد. آسیاب ها و مخلوط کن های برقی از لوازم خانگی پرمصرف هستند که در تمامی آشپرخانه ها به عنوان لوازم پرمصرف مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری از طرح توجیهی تولید آسیاب و مخلوط کن برقی کسب کنید، تا انتهای این مقاله از سایت کاردوک همراه ما باشید. جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید آسیاب و مخلوط کن برقی

 

 

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح توجیهی تولید آسیاب و مخلوط کن برقی, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 115 تاريخ : شنبه 9 مهر 1401 ساعت: 0:57

طرح توجیهی تولید انواع سالاد فصل را می توانید به کمک کارشناسان کاردوک تنظیم کنید. به طور کلی سالادها از دسته محصولاتی هستند که بسیار پرمصرف می باشند و در اشکال مختلفی به دست مصرف کنندگان می رسند. امروزه علاوه بر استفاده از سالادها به صورت خانگی، واحدهای مختلفی شامل غذاخوری ها، رستوران ها، هتل ها و … نیز انواع سالاد را به مشتریان خود ارائه می دهند. بر اساس آماری که در اختیار داریم، طی سال های اخیر  عرضه و فروش انواع سالاد فصل به صورت صنعتی از رشد خوبی برخوردار بوده است، به طوری که سرمایه گذاری پایین نیز در این زمینه با سود بالایی همراه بوده است. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، برای اطلاع از تمامی جوانب طرح توجیهی تولید انواع سالاد فصل تا انتهای این مقاله از کاردوک همراه ما باشید.  جهت ارائه سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید انواع سالاد فصل

 

 

مشاوره کسب کار...
ما را در سایت مشاوره کسب کار دنبال می کنید

برچسب : طرح توجیهی تولید انواع سالاد فصل, نویسنده : پرهام karduk بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 7 مهر 1401 ساعت: 16:35